Translate my BLOG

poniedziałek, 9 grudnia 2013

LPP

Wieczny Byk?
08.12.2013 - 8850

Ostatnio analizowałem "nieśmiertelnych byków", w nich między innymi LPP. Spółka ta znajduje się na dosyć istotnym poziomie, który można wykorzystać do zakupu z atrakcyjnym stosunkiem ryzyka do dochodu. Obecnie kurs znajduje się na tzw. zmianie biegunów, na który kurs pozytywnie reaguje. Proponowane poziomy wejścia zaznaczyłem na wykresie (jeden w polu wsparcia), drugi po przebiciu krótkoterminowej linii trendu oraz ostatniego szczytu. Trzeba też pamiętać, że nic nie rośnie wiecznie, więc obowiązkowy poziom Stop Loss poniżej strefy wsparcia - myślę, że najbezpieczniejsze zlecenie będzie zlecenie SL z aktywacją na zamknięciu (żeby nie wpaść w pułapkę fałszywego przebicia poziomu obrony).

7 komentarzy:

  1. Cześć, ciekawi mnie jak składasz zlecenie SL na zamknięciu, mam rachunek w PKOBP i tam dzwoniąc ostatnio w pewnym celu dowiedziałem się przy okazji, że PKO nie obsługuje takich zleceń, moja aplikacja rynkowa ma nieaktywne pole "limit aktywacji" przy zleceniu WNF i WNZ. Co Ty na to? Jak zatem złożyć zlecenie, które proponujesz?

    szymekx666

    OdpowiedzUsuń
  2. odpowiedź jest prosta i niektórym znana
    zmień waść dom maklerski skoro w twoim tradowanie nie popłaca

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam konto maklerskie w pko bp i nie wiem jak u innych ale system wydaje mi się prymitywny. Dostajemy login i hało i bujaj się Fela. Żadnej instrukcji nic. A najlepiej na tradingu zarabia dom maklerski.

    OdpowiedzUsuń
  4. co sadzicie o rynku w tej chwili?czy to czas na glebsza korekte?odwrocenie trendu?realizacja zysków?

    OdpowiedzUsuń
  5. Np mój DM daje możliwość ustawienia zlecenia, które np uaktywni się danego dnia o wybranej godzinie. Żyłem w przekonaniu, że to standard..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to jest standard, tylko że niektórzy nie wiedzą jak wykorzystywać możliwości jakie daje biuro...

      Usuń