Translate my BLOG

poniedziałek, 10 marca 2014

EUR/GBP - zagrania forex z 10.03.2014 - 12.03.2014

EUR/GBP
Transakcje z 10.03.2014 - 12.03.2014

Wykres 01. EURGBP - 0,8334

Podwójna pozycja sell na parze EUR/GBP. Strategia gry - Price Action, zagranie z wysokim stosunkiem r:r (ok. 1:4).  Pierwszy TP w okolicach reakcji ceny na 0,82, drugi jeszcze nie zdefiniowany (może na zleceniu kroczącym). Zabezpieczenie powyżej "zdublowanej" formacji świecowej ("spadającej gwiazdy" na H4) i strefy "zmiany biegunów" (lepiej widocznej na D).


Wykres 02. EURGBP - 0,8366

 Przed chwilką wróciłem do domu i widzę, że zrealizowałem stratę. Pozycje zamknięte zostały na zleceniu obronnym, przez co straciłem w sumie 58 pipsów. Strata też należy do tej pracy i trzeba się z nią pogodzić, na szczęście jest ona znikoma. Przebicie ostatniej strefy oporu jest w moim systemie sygnałem na dalszą zwyżkę i możliwe wzrosty do okolic 0,8464.
 

2 komentarze:

  1. Widzę, że miałeś sell'a, czemu zamknąłeś go przed TP? Pozycja była zabezpieczona więc mogłeś ją zostawić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z dwóch względów:
      1. była to ponadprzeciętnie duża pozycja
      2. musiałem gdzieś wyjechać i wolałem wyjechać z "dobrym uczuciem", a nie "z niepewnością"
      Bardzo rzadko tak gram, ale czasami też takie zagrania w historii się przewiną :)

      Usuń