Translate my BLOG

piątek, 22 lutego 2019

Healthcare Services (HCSG)

Inwestycja w rosnące standardy życia
21.02.2019 - 40,32 (USD)

Healthcare Services - spółka działająca od 1976 roku, świadczy usługi sprzątania, prania bielizny i pościeli oraz konserwacji urządzeń i usług żywieniowych dla ponad 2100 domów opieki, centrów rehabilitacyjnych, kompleksów emerytalnych oraz szpitali w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Dodatkowo zajmuje się usługami gastronomicznymi przygotowującymi żywność dla zaspokojenia potrzeb dietetycznych pacjentów. Inwestycja w tego rodzaju spółkę daje możliwość zaangażowania się w rosnącą liczbę ludności, której żywotność dzięki coraz to wyższym standardom życiowym rośnie. Przechodząc do finansowego aspektu firmy - od 2000 roku spółka zna tylko jeden kierunek - rosnący. W ostatnich ok. 20 latach największe obsunięcia kursowe akcji nigdy nie przekroczyły 50%. Dodatkowo spółka dzieli się swoimi zyskami w formie dywidendy, która wynosi obecnie 1,96% i od czasu kryzysu finansowego co rok była podwyższana. Więcej danych umieszczam w poniższym zestawieniu:



Osobom głodnych dalszej wiedzy odnośnie tego jak inwestować, mogę polecić następującą książkę dostępną pod tym linkiem: "Zawód inwestor giełdowy"*

Więcej książek dostępnych jest na stronie: maklerska.pl

*Powyższe dwa linki są linkami afiliacyjnymi, co znaczy że przy zakupie książek z tych linków otrzymam (micro) prowizję. Jeśli więc chcesz wesprzeć blog, to zachęcam do zakupów.

Również ta spółka znajduje się na mojej liście jako potencjalny kandydat do portfela "Najlepszych Spółek Świata" i tradycyjnie na koniec dodaję jeszcze tabelę z podsumowaniem osiągnięć finansowych spółki z minionej dekady:


4 komentarze:

  1. Ja nie inwestuję w ogóle pieniędzy sama, boję się, że wszystko stracę przez moją niewiedzę. Moje pieniądze wolę powierzyć zaufanej firmie, z którą od dawna świetnie mi się współpracuje :) https://blueoak.pl/ - wierzę, że mogę powierzyć im moje finanse :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka reklama ,na mnie działa jak anty-nigdy zadnych pieniendzy nie powierzył bym takim doradcom ,-jak maja tyle wiedzy i doswiadczenia /a nie mają/to niech wezmą kredyt ,zastawią swoje nieruchomości i zarabiają 100%,ale ONI żyja z naiwniaków.Inwestuję od 1997r ,to cos o tym wiem,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie też, ale Danielowi bym np. część powierzył - już przez tak długi czas stale udowadnia, że zarabia bardzo dobrze, pokonując rynek, że myślę byłaby to dobra inwestycja i jak dzisiaj wyczytałem chyba nawet będzie taka możliwość, bo wydaje własny certyfikat który będzie notowany na giełdzie... No jestem ciekawy :)

      Usuń
  3. to prawda, że powyższa reklama firmy doradczej działa wprost przeciwnie do intencji Alicji, dzwonki alarmowe same się włączają

    OdpowiedzUsuń