Translate my BLOG

czwartek, 8 maja 2014

GBP/CAD

Linia trendu przebita z impetem 
08.05.2014 - 1,8312

Kurs po wyraźnym ubijaniu szczytu z impetem przebił wzrostową linię trendu, co może sygnalizować większe spadki. Kluczowymi poziomami wsparcia są ostanie dołki trendu, czyli: 1,8160 oraz 1,7950. Przebicie tych poziomów może potwierdzić przejście w trend zniżkujący. Osobiście niecałym 5% kapitałem jestem w tej pozycji zaangażowany, ale ze względu na to, że o wejściu nie pisałem "na żywo" zagranie to nie uwzględniam w blogowej historii "Portfel Forex".   

3 komentarze:

  1. W minutę dane spowodowały skok ceny o 100 pipsów, bez pullbacku. Czy wg Ciebie ie świadczy to o chęci do dalszego "ubijania sufitu"?

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że te dane tylko "opóźnią" ostatnie sygnały i w dalszym ujęciu czasowym kurs wróci w rejony wsparcia testując siłę trendu. Czy tak faktycznie będzie zobaczymy za kilkanaście dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdziło się - kurs tak jak się spodziewałem wrócił, testując dzisiaj pierwsze ze wsparć, które opisałem w analizie.

      Usuń