Translate my BLOG

poniedziałek, 23 grudnia 2013

Wesołych Świąt oraz szczęśliwego Nowego Roku 2014

"Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia oraz nowego roku wszystkim czytelnikom życzę dużo sukcesów inwestycyjnych, cierpliwości  oraz wytrwałości w transakcjach jak i szczęścia oraz zdrowia"


Wam - Czytelnikom chciałem podziękować za aktywność na blogu, komentarze, wskazówki oraz uwagi. Dzięki Wam blog rozwija się w dobrą stronę i staje się cenną kopalnią wiedzy, dobrą szkołą do nauki oraz analizy transakcji jak i również miejscem wymiany doświadczeń. Mam nadzieję, że dalej będzie współtworzyć stronę i że również w przyszłości umożliwicie mi jak i innym czytelnikom naukę na swoich doświadczeniach.




Źródło: images.google.com

7 komentarzy:

  1. Dzięki Daniel
    Za życzenia i za to co robisz dla mnie i dla Czytelników swego bloga.
    Udzielam się na nim niermiernie żadko, ale zawsze jak o coś Ciebie spytałem to mi odpowiedziałeś - jestem z Tobą od początku...
    Życzę udanych transakcji, a przede wszystkim dużo zdrowia
    Pozdrawiam,
    Piotr S.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ode mnie również wszystkiego najlepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja życzę dużo pipsów na forexie, % na akcjach i $ w portfelu ;)
    Stały czytelnik od ok. 2 lat, Tomek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego! Bogatego Mikołaja i samych udanych inwestycji! Mam tylko jedną prośbę, prowadź bloga do końca świata i jeden dzień dłużej! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Również Wesołych Świąt oraz Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwego Nowego Roku i samych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że będzie owocny w zdecydowanie więcej trafionych inwestycji w moim przypadku...

    OdpowiedzUsuń